Muistan kun joskus monta vuotta sitten katsoin jotakin anime leffaa. En muista siitä paljoa ja haluaisin nähdä sen uudestaan. Eli siinä oli isä ja äiti ja lapsi ja he joutuivat joidenkin olentojen paikkaan ja sitten tämän lapsen vanhemmat söivät ruokaa siellä ja heistä muuttui sikoja. Jonkin ajan päästä jokin olento auttoi tätä lasta pääsemään turvaan ja heidän piti ylittää silta johonkin kartanoon. Ja sillä sillalla ei saanut hengittää ja tottakai tämä lapsi meni sitten hengittämään. Paljoa muuta en muista koska siitä on niin kauan. Toivottavasti joku tunnistaa :)
Mikä leffa?
MuistaakoKukaan
4
159
Vastaukset
- Hienomies.
Henkien kätkemä - Spirited away
- MuistaakoKukaan
Kiitos! Se on juuri tuo :)
- Ville runsala
Mä tien ton leffan sen nimi on henkien kätkemä
- Oikeemmassa
HEI muutes! Myöntääks joku siin tän elokuvan alussa kuulevansa junan jonka tytön vanhemmat luulevat kuulevansa astuttuaan siihen huoneeseen jossa on niit penkkejä?
Koska en ainaskaan ite sitä kuule vaikka vääntäsin volumen kaakkoon.
ja miten he sen kuulevat joska tosiasiassa sinne missä se juna menee onainski 1kilsa matkaa ja lisäksi se on siel alhaalla kuilussa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728