Olen kiinnostunut eräästä miehestä. En tiedä onko hän vapaa. Kun törmään häneen jossain, hän aina jää vähäksi aikaa jutskailemaan. Hän katsoo kiinteästi silmiin, kun puhumme, ja seisoo lähempänä kuin yleensä keskusteltaessa seisotaan. Kumminkaan se ei tunnu siltä, että hän flirttailisi. Kysyin kerran, että lähtisikö hän mukaan kahvilaan, johon olin menossa, mutta hän kieltäytyi ja antoi pitkän selityksen, miksi ei ehdi. Onko mies kiinnostunut ja jos on, miksi hän ei tee aloitetta? Pitäisikö minun tehdä jotain? Pitäisikö unohtaa koko mies?
Onko kiinnostunut?
6
555
Vastaukset
- 18+17
Koita pyytää uudestaan jonnekkin, jos mies aina kieltäytyy eikä itse tee vastaehdotusta niin eiköhän homma ole aika selvä..
- Jahkailija2014
Yritä uudestaan. Tuskin olisi selittänyt niin pitkää tarinaa jos ei olisi ollut totta. Jos kieltäytyy toisenkin kerran niin häntä ei todennäköisesti kiinnosta, paitsi jos tälläkin kertaa selitys on todella pätevä. Siinä vaiheessa toki pitää kysyä, että milloinkahan hänelle sitten sopisi. Ja jos ei osaa vastata niin sit se on kyllä selvä = unohda koko mies.
- Hei!
Miehenä sanoisin, että kyllä on kiinnostunut.
- Sen tietää
Ei ole. Olisi tehnyt vastaehdotuksen, jos olisi kiinnostunut.
- miestehtävään
Joo,
naiset ei tiedä voimiaan.
Pakottaahan miestä ei
saa.
Ei koskaan,
koska lopulta pakottaminen,
olkookin vaikka kuinka
"hienovaraista" ja
vaikka seksuaalista.
Vuosien mukaan johtaa
avioeroon.
Se pakottaminen naiset,
jonka teette ja tiedättehän
te sen.
Johtaa eroon vuosien
päästä.
Teillä on ehkä kaksi lasta,
mutta ei miestä,
joka takaisi mukavan elämän
teille!
Naisillekin pitäisi järki
määrätä pakolliseksi.
Tai jos eivät halua niin,
järkevä mies. - se mies
Hei, olin vähän ujo mutta haluaisin kutsua sinu kotiini kahville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975