Huomasin taas lennon maksamisessa ongelman..Olen toki useasti ennenkin varannut ja aina ei heti onnistu tietojen syöttäminen. Esim. joskus ennen oli niin, jos kotipaikkakunnan nimessä oli ääkkösiä, ei niitä voinut käyttää.. nyt voi. Koitin varata matkaa monasti ja aina tuli maksuvaiheessa virheilmoitus...Siinä vaan kerrotaan, että voi olla monta mahdollista virhettä, vaikkapa väärä kortin numero. Kesken varaamisteni lennon hinta sitten nousi 70 e...Eikä vieläkään onnistunut...
Lopulta tajusin virheen ( siis olin tyhmä)...Kortin haltijan osoitte -kohdasssa kysytään ensin paikkakuntaa, sitten vasta postinumeroa... Kiva, jos ohjelma olisi kertonut, että vika on siinä (että syötän numeroita kohtaa, jossa pitäisi olla kirjaimia) , mutta eipä kertonut.. Piti kirjoittaa, kun tyhmyys maksoi 70 e.
Lennon varaaminen
Muisti petti
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022