Avovaimoni kanssa juteltiin raha-asioista koska tiukkaa tekee.
Molemmat opiskelijoita ja avopuolisoni sanoi alkamaan myymään itseään rahasta ja voisin tulla mukaan katsomaan kun avopuolisonia naitaisiin ja saisin täten puolet ansaitusta rahasta. Hän on kaiken lisäksi raskaana ja kysyin häneltä että ootko tosissas myymässä itseäsi, hän yritti selittää että jos raha tilanne sen vaatii. Kun avopuolisoni tuollaista sanoo päin naama empimättä niin kyllä hänen uskottavuutensa laski pohjamutiin. Sanoi vielä että myisi itseään rahasta jos olisi sinkku ja kyllähän minä sen uskon koska hänellä takana monta yhden yön juttua. Omasta mielestäni hänellä on jonkin moinen seksiaddiktio koska haluaa monta kertaa päivässä ja viikossa ja jos ei saa niin uhkaa mennä naapuriin mutta tiedän että se on läppä. pelkään myös että en enää riitä hänelle tulevaisuudessa.
En usko että pystyn luottamaan häneen enää 100%. Hän sanoi kyllä rakastavansa minua vaikka myisi itseään tuntemattomille mutta
En kyllä rupea jakamaan avovaimoani muitten kanssa joten en tiedä mikä olisi järkevä ratkaisu
mitä tekisitte...
anonyymi11
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012