On käynyt sillä tavalla, että kaikki vanhat ihmissuhteet ovat syystä tai toisesta hävinneet, kun vanhat ystävät ovat muutelleet ympäri maailmaa opintojen ja työn perässä ja itse olen jäänyt työttömäksi terveydellisistä syistä.
Nyt, kun kesä on aluillaan ja joka puolella näkee iloiselta vaikuttavia ihmisiä ilmeisesti hyvässä seurassa, olen alkanut miettiä, miksei minullakin voisi olla vaihteen vuoksi kivaa tämän ikuisen harmauden ja tyhjyyden sijaan. En vain millään keksi, mitä voi tehdä yksin ilman rahaa. Luonnon keskelle menisin mielelläni, mutta en omista autoa enkä jaksa pyöräillä kovin pitkiä matkoja sairauteni vuoksi. Siksi kysyn teiltä, Suomen asiallisimman ja vakavimman keskustelupalstan käyttäjiltä ideoita kesäaktiviteetteihin.
Kesästä nauttiminen yksinäisenä ja köyhänä kaupungissa
eienäänuori
1
77
Vastaukset
- kaloja
Onko siellä kaupungissa jotain lampia? Mene ongelle! Matoja tulee sateella asfaltille, kai nekin kelpaavat syöteiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813