Tosiaan, meidän nuorimmalla tyttärellämme tänä kesänä rippijuhlat.Sitä vaan, että voiko lahjapöydälle tai johonkin vastaavalle asettaa kuvia tyttärestämme esim.valokuva albumin? Häntähän siinä juhlitaan ja vieraat voisivat aikansakuluksi katsella kuvia? :)
rippijuhlat
4
180
Vastaukset
- joskus3
Mikä ettei voisi? Mutta kannattaa neuvotella tyttären kanssa, haluaako hän näyteltävän lapsuudenkuviaan kaikille. 15-v mielestä se voi olla tosi noloa. Ja kuten itse sanot, häntähän sillä hetkellä juhlitaan.
Me äidithän mielellämme esittelemme lapsien valokuvia, mutta eri asia mitä juhlakalu itse sanoo asiasta. - voi ei
Typerä idea. Rippijuhliinhan kutsutaan vain lähisuku kummit. Kyllä kai he osaavat keskenäänkin keskustella.
Muutenkin kannattaa miettiä, järjestetäänkö juhlat vain lahjojen takia, vai onko koko tilaisuudella mitään henkistä merkitystä. - äitivaan
Meillä pääsee keskimmäinen ripelle tänä kesänä ja juhlat tulossa. Minä olen rippilapselle koonnut koko lapsuuden ajalta albumin ja kirjoittanut kuviin tekstitkin. Se albumi on sitten jäänyt lapselle muistoksi ja siihen on voinut ne rippikuvatkin lisätä. Hauskoja hetkiä vierailla on ollut, kun kuvat on otettu normielämästä.
- äityli1
meilläkin oli kaksi vuotta sitten sama idea meidän juhlissa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985