Roaccutan ylläpitoannoksena

kokemuksiaonko?

Onko kenelläkään kokemuksia Roaccutanin syömisestä pienellä ylläpitoannoksella? Olen joskus kuullut jonkun syövän Roaa 20mg/viikko pitkiäkin aikoja ylläpitääkseen ihon kuntoa. Mietin vaan, että kuinka yleistä tuo on. Olen itse syönyt kaksi viiden kuukauden Roaccutan-kuuria maksimiannostuksella ja molemmat ovat auttaneet, toinen kuuri on jo yli vuoden pitänyt ihon suht hyvässä kunnossa. Nyt kuitenkin on alkanut erinäistä ongelmaa ihon kanssa taas ilmetä. Mitään pahoja ongelmia ei vielä ole ollut, mutta mikäli tästä nyt hitaasti mutta varmasti alkaa ihon kunto taas huonontua, niin kiinnostaisi kokeilla tuollaista Roan ylläpitoannostusta. Suuria annostuksia en enää haluaisi syödä sivuvaikutusten takia ja tuskin ihoni kunto sellaista vaatisikaan. Lähinnä kiinnostaisi tuollainen ihan minimaalinen annostus ihoan kunnon ylläpitämiseksi.

Tietääkö kukaan kuinka helposti lääkärit tällaisia kuureja määräävät?

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roa auttaa

Soita yksityiselle ihotautilääkärille ja kysy.

Yksityiset ihotautilääkärit antavat roaa hyvin helposti.

• _pettynyt

Minuakin kiinnostaisi tämä ylläpitoannostus. Onko joku palstalainen syönyt ja minkä kokoisella annostuksella? Millaisia sivuvaikutuksia tulee pienestä annostuksesta? Suostuuko Suomessa lääkärit edes määräämään sellaista pitkiksi ajoiksi? Itse olen syönyt vasta yhden puolen vuoden Roa-kuurin, joka teki ihostä täydellisen puhtaan. Mutta muutaman kuukauden kuluessa paskat palasivat naamaan ja lähtöpisteessä ollaan. Ikää on jo päälle 30 ja minulla on sellaista joka puolelle levinnyttä mustapää- ja tukkeutumaongelmaa, ei siis kystistä aknea mutta silti hermot menee ihan täysin tähän, ei vaan jaksaisi enää aikuisena kärsiä paskasta ihosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe