Olin hienostuneissa ryyppäjäisissä erään ystäväni koulunpäätösjuhlissa (jotka järjestettiin kotonani, koska taloni on melko suuri). Kävi kuitenkin niin köpelösti, että illan ollessa nuori pääsivät juomat loppumaan kokonaan. Sen verran iltaa oli kuitenkin mennyt, että kaupoista ei enää alkomaholia saanut. Siinä sitten pengoin hätäisesti laatikoitani kunnes muistin, että eräs suosikkijuomani oli piilossa kellarin viinihyllyn takana.
Innokkaasti juoksin kellariin ja kaivoin erinomaisen Doris-viinin esille. Ryntäsin posket punottaen keittiööni johon janoiset vieraat olivatkin jo tulleet odottamaan. Avasin dorispullon voimalla ja kaadoin vieraiden lasiin tuota laadukasta hedelmäviiniä. Ei aikaakaan kun lasit olviat tyhjiä ja sain raikuvat aplodit vierailta jossa minua onniteltiin illan pelastamisesta.
Doriksesta saimmekin fiilistä jatkaa paikalliseen lähikuppilaan, mutta se onkin jo toinen tarina. Pääasiallinen juttu on kuitenkin nyt se, että kiitos Doriksen, ei ilta keskeytynyt ennenaikaisesti ja saimme vietettyä hauskan illan. Kiitos kuuluu erittäin laadukkaalle ja maukkaalle Doris-viinille.
Doris pelasti iltani!
Kiitos Doris!!!
2
155
Vastaukset
- tero kippuläsi
Minä kun luulin ,että joku nainen,mutta kai voi joku litkukin pelastaa.
- Hyi faan
Dooris on hyvää ja halpaa kuin saippua....Olmi on taas päässyt vauhtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076