...jees eli kohtahan se isänpäivä sieltä tulee, ja pitäis jotain keksiä. elikkä mulla kaksi lasta 4.v ja 1.v. antakaahan ideoita mitä kehitellään isukille? Kiitos jo etukäteen!!!!
ideoita
5
2699
Vastaukset
- lapsi
kun olin itse lapsi, tein koulussa alaluokilla isälle avaimenperän.
onnistuu esim vahvemmasta langasta (siis esim PAKSUA villalankaa), tmv taipuisasta kuten matonkuteet.
kun langat on eriväriset lopputulos on hienompi.
eli aloitetaan:
laita narut ristikkäin (X) , sanotaan vaikka keltainen ja musta naru, siten että ne ovat juuri keskeltä X-muodossa. aloita tekemään solmuja aina solmun yli,ensin keltaisilla, sitten mustilla, keltaisilla, mustilla...paras tulos tulee jos teet solmut aina samoin päin, esim oikealts tuleva lanka ns. kiertää vasemmalta tulevan..
näin isälle saadaan kiva muisto, jota voi pitää aina mukana avainten kanssa... - tarja
tässä linkki
http://www.kotiaidit.net/puuhanurkka/isanpaivakortti.htm- äippä
..selailin kanssa noita sivuja ja löysin sen solmio jutun(kiitos kumminkin) mun mielestä tosi hauska kortti..ei muuta kun kortin teko puuhiin
- heidi-91
No jaa isäinpaiväx no ehdottaisin että leipoisit hyvän kääretortun ja sitte vaikka joku suklaalevy ja kortti:d *heh* en keksi parempaa...:d
- mä vaan
teette kaikkea kivaa yhdessä koko perhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174