Mikäköhän on syynä siihen, että ekaksi alkuteinivuosina finnit oli vain otsassa, sitten sain ne hoidettua pois niin finnit siirtyivät pelkästään leukaan. Tällä hetkellä oon melkein 18 vuotias ja finnejä on vain poskissa? Eli ongelma-alue on vaihtunut koko ajan. Ja mulla finnit on lähinnä poskissa nyt sellaisia mustapäitä/luufinnejä mitä lie. Toiveikkaana tässä mietin josko nuo kohta poskista lähtis poies ja jättäis mut kokonaan rauhaan kun ovat jo koko naamaan tutustuneet :D Mitä mieltä ootte? onko kellään muulla ollut näin? :)
Toiveikas!
Toiveikasss
3
69
Vastaukset
- Toiveikasss
Kukkuu?;D
- iknowthefeelingbro
Kuulostaa tutulta. Olen nyt 17 ja akneni alkoi ylä-asteella juuri otsan alueella. Myöhemmin siirtyi leukaan ja viimevuoden aikan posketkin ovat saaneet osansa. Toivon kyllä että katoaisivat pian... Vaikuttavat hyvin negatiivisesti itsetuntoon ja ihmissuhteisiin.
- !!!!!
ei, ei, ja ei. Akne ei ole asia, joka vain läpi käy joka kohdan vuoron perään ja sitten katoaa! Jos näin käy, kyse ei ole aknesta vaan pelkistä normaaleista nuoruus-iän finneistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096