Heips. Olen 33 vuotias nainen Helsingistä. Opiskelen it-alaa.Etsin puhtaasti ystävää. Kiinnostuksen kohteeni on pelit,eläimet,hyvä kahvi,keskustelut,kirpputorit yms. Kaikkeen uuteen olen valmis mukaan myös. Tässä iässä on vaikea löytää kunnon ystäviä . Löytyisi edes yksi ihana ihminen. Olen kova vitsailemaan ja osaan myös keskustella vakavista asioista. Rauhallinen persoona olen. Jos kiinostaa laita Mailia.
Etsin hyvää ystävää
3
248
Vastaukset
- j.k.
Hei!Mailia minne?Hyvä kahvi maistuu aina.MIstä peleistä tykkää?Ei kavereita ole vaikea löytää mutta on sitten eri asia että mitä hakee.Jos kiinostaa 43v. mies hesasta.Tykkään pelaa biljardia ja kalastuksesta ,myös monesta muusta asiasta mutta siittä lisää mailissa sitten jos kiinnostaa. snowdracon27@suomi24.fi
- taika80
taika80 08:05, tänään
Jaa luulin että se näkyy taika80@suomi24.fi Voi laittaa mailia - Komeampikin
Minä 43v akateeminen leskimies. Asun Meilahdessa Mestaritallin kohdalla Penthousessa, joten se asuntopuoli on paremmin kuin hyvin. On saunaa, 40 n terassia lasiseinällä tupaolohuone- yhdistelmästä ja pari huonetta sitten vielä.
Olen kovasti yksin, ja leskimies. perhe meni Ruruntiewllä kolarissa kaksi v sitten.
Kirjoita etsintäkuulutukseen jos kelpaan. Olen komeakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132