Olen 25v nainen ja yhden lapsen äiti.
Jo raskaus aikana mieheni kiinnostus seksiin loppui, eli tässä olen valtavassa puutteessa elelly jo pari vuotta!! Ja nyt vituttaa niin helvetisti!!
Puhuttu on, itketty ja huudettu, mikään ei auta! Minussa ei ole kuulemma vikaa, sanoo mies. Ei osaa sanoa missä vika, ei varmaan seiso?
Olen tullut siihen päätökseen että aion hankkia itselleni rakastajan, jolta sitä seksiä ja läheisyyttä saisi aina välillä. En tiedä onko tää moraalisesti niin oikein , mutta en aio olla puutteessa enää yhtään! Mitä mieltä tästä?
Ja niille jotka tulee huutelemaan nyt että oon vaan rupsahtanut löysä pillu, niin sori, ei pidä paikkaansa!
Elän ilman seksiä:(
9
311
Vastaukset
- kundi 26
Tuo on kyllä todella paska juttu, epäillyttää kyllä että miehesi olisi täysin ilman seksiä itse. Saattaa sitä hankkia itsekkin jostain muualta. Mutta jos tuntuu siltä että haluat parisuhdettasi jatkaa ja hankkia seksin muualta niin ei se väärin ole tuossa tilanteessa. Itse elän vastaavanlaisessa tilanteessa. Ja miläli olet pk seudulta voisimme kenties jopa tutustua ;)
- ITSmii
Joo, oon ihan varma että käteen vetää, vaikka kysyttäessä onkin asian kieltänyt...
Ja erota en aio, pieni lapsi, talo ja jne. Ja eihän se yh arki varmaan herkkua ole!
Valitettavasti en ole pk seudulta ;D - mek
ITSmii kirjoitti:
Joo, oon ihan varma että käteen vetää, vaikka kysyttäessä onkin asian kieltänyt...
Ja erota en aio, pieni lapsi, talo ja jne. Ja eihän se yh arki varmaan herkkua ole!
Valitettavasti en ole pk seudulta ;DKäskeppä mies lääkäriin ja potensiilääkeitä hommaamaan jos ei muten stondaa niin slviää toimiiko miehen vehkeet olenkaan vai ei.
- sexguru
Onhan sitä muutakin seksiä, kuin yhdyntä. Jos ei seiso, voisi kai edes sormilla ja suulla tyydyttää sinua? Jos sekään ei onnistu, vaadi paremmat perustelut ja keskustele asia halki! Älä jätä tätä juttua roikkumaan ilmaan!
Jos tosiaan tilanne on, että miehellä ei ole enää seksiin ollenkaan haluja, lääkäri voisi auttaa asiassa. Toisaalta seksuaalineuvojia ja -terapeuttejakin on, jolle molemmat voisi kertoa oman näkökulmansa asiaan ja ehkä hänen avullaan löytää sen kadonneen halun takaisin?
Jos edelleenkään asiallisista keskusteluista ja ehkä ulkopuolisesta "välittäjästä" huolimatta ei ala seksi maistua, edes sen verran että yrittäisi panostaa ja edelleen haluat pitää perheen koossa, kysy ihan suoraan hyväksyykö hän sitten vakiseksisuhteen!
Pettäminen, joo'o, ehkä siitä tulee parempi mieli alkuun, mutta ei se teidän yhteistä parisuhdettanne korjaa kuntoon. En suosittele, vaikka tiedän sen olevan monesti se "helpompi" valinta, koska se yleensä osoittautuu tuhoisaksi parisuhteelle, viimeistään jäädessäsi kiinni. Mieluummin tuo seksipuolen innon puuttumisen selvitys kunnolla ja toista syyttämättä, kerrot että ei haittaa pätkääkään vaikka ei onnistuisi, mutta tärkeintä olisi että hän kuitenkin haluaisi ja sen myös osoittaisi yrittämällä edes.
Kuten alussa sanoin, seksi ei ole vain yhdyntä. Kannattaa kokeilla suostuuko vastaanottamaan hyväilyjä, ehkä suihinottokin..
Hyvä tuo mottosi, osoittaa asennetta.. PMMP pariterapiaa pukee monen muunkin naisen ajatuksia sanoiksi:
"Sulla on ylitöitä ja pää on kipeä
Kun riittää tekosyitä niin ei vaan lipeä
Sun tekee ikinä mieli, muhun koske et millään
Kai tiedät hyvin, mihin tällainen johtaakaan
Vain tyttöporukalla laivalla Tallinnaan
Mä vedän hillityt perseet, raahaan jonkun mun hyttiin
Kiireesti terapiaan, et mä en petä sua
Nyt se tutkitutetaan, mikset sä haluu mua
Ei riitä yks kerta vuodessa, jos on ihan terve
[kerto:]
Mä en aio erota
koska en vaan halua
Mutta täytyy puhua
Hymisee vastapäätä ymmärtäväinen suu
Kyselee molemmilta: miltä teistä tuntuu?
Ja sitten kumpikin pohtii, missä menikään pieleen
Sua painaa yt-suma, lapsuus ja vanhemmuus
Ei, mä en ole ruma, nyt on vain vaihe uus
Otetaan kädestä kiinni, vähän katsellaan silmiin
Enhän voi olla vielä niin vastenmielinen
ainakin vaatteet päällä oon hyvännäköinen
Ja turhan takia taas illalla pukeudun pitsiin........." - mies pirkanmaa
Moi, asia on raskas taakka sille osapuolelle joka elää puutteessa ja jota seksi kuitenkin kiinnostaa parisuhteessa , itse 31v mies varattu ja perheellinen . Olen itse se haluava osapuoli ja itketty , huudettu ja kaikki keinot käytetty myös kuten sinulla ap. Olen kärsinyt jo melkein 10 v , en ole pettänyt mutta raja kulkee jossain. Haluan seksiä , haluan ennenkaikkea antaa nautintoa ja pitkät esileikit on tärkeä asia minulle.. no saisiko sinusta vaikka edes juttukaverin s.postiin jannu 29@luukku.com. ja jos satut olemaan pirkanmaalta kenties tampereen lähistöltä niin olisi kiinnostusta turustua fyysisestikkin myöhemmin. Annetaan vertaistukea toisillemme; )
- mies pirkanmaa
Siis jannu29@luukku.com , tuli välilyönti vahingossa tuohon ylläolevaan osoitteeseen.
- mek
Otappa muijasi kerrna puolivakisin nin oppii tavoille ja pitkään olet ollut naisesi kanssa ilman seksiä kun normaalisti mies menee muualle jos kuukaiden tai kahden jälkee ei seksiä tipu
- mies pirkanmaa
Jep mek olipa näppärä neuvo niinhän se toimii että puoliväkisin. No todettakoon vielä että en ilman seksiä ole ollut mutta se kerran parissakuukaudessa on vaan liianvähän. No mutta huono
Tällaista asiaa on yksinkertaistaa kenellekkään muulle kuin samassa tilanteessa olevalle sellainen henkilö ymmärtää kyllä selittämättäkin. Mut ap:n vastausta postiin odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047