Päättärit meni hyvin. Mentiin kaverin bileisiin ja juotiin sielä jonkun aikaa. Mentiin pihalle ja siihen tuli frendini naispuolinen kaveri. Se oli 25 vuotias. Ne jutteli hetken ja mä vedin sillä välin tupakan. No se muija tuli sitten pummimaan multa tupakkaa kun sil ei ollut rahaa ostaa omia röökejä. Annoin sille röökin ja se sit kysy et haluunko jtn muuta. No tokihan mä arvasin mitä se tarkoitti ja mentiin frendille. Panin sen kanssa ja sit se lähti kotiin. Tänään sain kuulla, että se on raskaana mulle! Mitä mä teen?! Mulla alkaa ens syksynä metalliala ja en tosiaankaa ole nyt isäksi! Onko kellään neuvoja? Onko abortti ainoa vaihtoehto? Tarvitsen apuanne!
Olen pulassa...
Poika1998
2
175
Vastaukset
- Trollintunnistin
Huono trolli. Häpeä.
- pois trollaamasta!
Tooosi huono trolli, katsos jos päättäreissä panit, niin muija ei tänään vielä tietäisi olevansa raskaana. Pentu ei voi olla sun. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096