Joo eli mä haluisin tietää, että miten pintelit laitetaan oikein niihin jalkoihin, kun tietääkseni täytyy olla tarkkana mihin kohtiin ne tulee. Ja sitten kydyisin vielä että miksi pinteleitä käytetään, tukevatko ne jollain lailla? :)
pintelien laitto?
4
1460
Vastaukset
- keltainen jousi
Juu, tosi tärkeää, että ne laittaa oikein jos laittaa, ettei satu mitään tapaturmaa harson kanssa. Tuolla ihan hyvin tekstiä ja ohjeistusta asiasta :) Jossakin hevos- tai ratsastuskirjassa voisi olla vielä tarkemmat ohjeet.
http://petrakoivulahti.blogspot.fi/2013/12/erikoispostaus-pintelointi.html- wyyhti
Voi kiitos tuosta linkistä!! Nyt tiedän niiden tarkoituksen osaan teoriassa laittaa pintelit. :)
- juliahan se tässä
Tiiän kyl miten pintelit laitetaan koska oon laittanu pinteleitä monen monta kertaa estetunnille mut toi linkki ei toimi!? Olisin vain halunnut katsoa nähdäkseni mitä sivustolla on mut ei Tuu...!?
- juliahan se tässä
juliahan se tässä kirjoitti:
Tiiän kyl miten pintelit laitetaan koska oon laittanu pinteleitä monen monta kertaa estetunnille mut toi linkki ei toimi!? Olisin vain halunnut katsoa nähdäkseni mitä sivustolla on mut ei Tuu...!?
Nyt se onnistu!! Hyvää tietoa sivustossa kaikille ja kivat kuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887