Perintötavaroiden joukosta löytyi taulu jonka on maalannut taiteilija on signeerauksen tulkinnan mukaan Sandberg. Signeerauksessa on myös etukirjain joka on todennäköisesti A-kirjain. Netin kautta löysin sitten maalarin nimeltään Armid Benjamin Sandberg. Olen täysin amatööri näissä taideasioissa ja haluaisinkin tietää että voiko olla mahdollista että taulun on maalannut todellakin noin kuuluisa taiteilija vai onko Suomessa ollut myös jokin toinen Sandberg-niminen maalari. Onko netissä jossain enemmän tietoa tämän A. Sandbergin teoksista joiden avulla voisin tunnistaa taulun esim. tyylistä yms.
Sandberg
4
2504
Vastaukset
- Tietäjä 1
Sandberg on vaikuttanut mm. pohjanmaalla.Ei se nyt niin kauhean kuuluisa ole,mutta on kuitenkin kohtalaisen hyvä maisemalaalari ollut.On maalannut mm. merimaisemia, jotka ovat kohtalaisen hyviä.
Hinta on nykyisellään siinä 500-1000 euron paikkeilla,laadusta ja koosta riippuen. Moikkaa ..Minä myos olen taiteesta ulkona ..Ostin tänään kyseisen henkilön taulun ..
Taulu on talviaihenen ..Jossa on puita molemmin puolen jokea ..Taulu on suuri ..
1 metri leveä ja kotkeus 70 cm -..Taulu on maalattu ja singneerattu..Minkä hintanen tuollainen taulu on ..- Häivähdys
Muistumia lapsuudesta alkaen,oletan,että ko. taiteilija on liittynyt kotikylässäni asuneeseen naishenkilöön. Häntä kutsuttiin "Samperin K....ksi". Virtain kirkon Laivarannan puoleisessa päässä on tulotien vieressä luonnon muovaama,osittain, hautamuistomerkki,jossa taiteilijan nimi kaunokirjoituksella . Vastaukseksi kysymykseen,kuka hän oli,sain kuulla että hän oli taiteilija. Kaikesta jäi askarruttamaan lapsen mieltä,mikä yhdisti K. Sandbergin ja taiteilijan. Nämä muistot nosti mieleen yletv:n ohjelma Antiikkia,antiikkia ,jossa kerrottiin taiteilija A.Sandbergista ja esillä olleesta taulusta. Kiitos,ehkä saan vastauksia kysymyksiini.
- Anonyymi
Ettei olisi Erkki Sandberg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009