Kerran kokeilin lykkiä perseeseen ja jäi munaan sellanen paskan katku, että sai pestä saippualla kolmeen kertaan, että sai hajun pois munasta.
Persepanosta jää paskanhaju munaan
9
752
Vastaukset
- fljgyik
Hui kauheeta
- mellevähajuinenN44
Empä taija kokeilla toisten koska sun toi ensi reaktio perspanosta oli juuri sellainen paskan hajuinen kokemus. Yäk! tais päästä alkojaan panosi jälkeen. Kun munasi oli sitä ihteään kautaaltaan möjässä. Eipä siinä sitten tehnyt mieli paljoo peruseksin harjottamiseen.
- zonta
Joo, siinä perseet repeilee ja paska haisee ku messinki.
- rulettaa
Kokeiles ens kerralla naisen peppuun. Semmosen itsestään huolehtivan.
- 18+17
Taisi vehkeesi haista jo ennen panoakin.
- Miesneljäviis
Hyi helvetti, ettekö te juma&%€#a edes osaa panna?
1) Anukseen mennään aina kumin kanssa. Yääääk, itse en ikimaailmassa haluaisi paskaa munalleni!
2) Anukseen ei mennä jos sitä ei ole ensin huuhdeltu.
3) Anusaukko venytellään aina ennen yhdyntää ettei naiselle (siis itse nain vain naisia peppuun, luonnollisesti samat ohjeet miespareillekin) tule vaurioita. Tämä on hei kundit todella tärkeä pointti! Älkää yhtään vähätelkö niitä tuhansia negatiivisia kommentteja jota naiset ovat kirjoitelleet tuskallisesta anusseksistä.
4) Voitele aina anus ja kortsu liukuvoiteella. Älä pihistele määrässä.
Jos olet herrasmies ja hoidat nämä vaiheet kunnolla, niin pääset nauttimaan anuksesta pitkään ja hartaasti, niin usein kuin haluat. Näet fakta on tämä: Kun saat narttusi nauttimaan tulee hän pyytämään lisää. Tiedän.
MUTTA: Jos olet onneton poropeukalo joka ei kykene huolehtimaan näiden ohjeiden noudattamisesta, niin jätä anaali muille- Anu & Per Saukko
Miten sitä aunusta levitellään ennen panoa, onko siihen olemassa jotain tarkoitukseen valmistettuja aanuksenlevityskoneita ja mistä niitä saa?
- Miesneljäviis
Seksiliikkeistä löytyy eri kokoisia anustappeja yms
- Anonyymi
Perseeseen AINA kumilla,ja aina panoa ennen kunnon huuhtelu,hygienia tosi tärkeä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096