Hei, tarvitsisin joltain apua sekä vastauksia sellaseen aiheeseen, kun skootterini. Omistan tosiaan 2-tahtisen Solifer 50r skootterin, ja en oikein tiedä näistä mopohommista mitään. Skootteri on minulla nyt ollut viime syksystä lähtien, ja mittariin kertynyt kilometrejä jo tuhat. Ongelmani skootteriin liittyen on hieman outo, eikä kukaan näytä ymmärtävän selityksiäni. Skootterini on siis vakio ja kulkee sen 45km/h. Mutta välillä, jos olen sillä hetken ajanut, kuuluu pieni naksahdus, ja yhtäkkiä skootteri lähtee kulkemaan paljon kovempaa, jopa liikennenopeusmittarin mukaan 65km/h ! Tämä asia ei tosiaan minua haittaa, onhan vauhti mukavaa :D Mutta mistä tämä johtuu? Minulla oli ennen nykyistä soliferia täysin samanlainen skootteri, joka teki aivan samalla tavalla. Se vanha skootteri sitten varastetiin ja sain uuden samanlaisen (nykyisen skootterini) joka tekee myös siis tuolla tavalla. Nyt kaivataan mopomiehiltä kipeästi neuvoja!!
Solifer 50R
hämmästynytmopoilija
1
68
Vastaukset
- Hemppa.k
Elektrooninen rajoitin on rikki, kyllä sen pitää liikkua 50 km / t suoralla, alamäkeen 56 km / t, eli kun olet vain ja ajelet niin vika ei ole sinun, mopot kyllä voivat kiihtyä alamäessä sinne 65 km / t, huollossa voit sanoa siitä koska takuu on voimassa, eli käy huollossa näyttämässä vika nyt niin se menee takuuseen seuraavassa huollossa ! onhan se ihan hyvä maantiepora anna palaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164