Hain tjärelle matkaoppaaksi ja hakuaika päättyi 1.6. Nettisivuilla lukee että parhaat hakijat haastatellaan Helsingissä viikoilla 24-27. Haastattelut alkavat siis ensi viikolla enkä ole kuullut mitään siitä saanko mahdollisesti kutsua.
Onko muihin hakeneisiin otettu jo yhteyttä? Pitäisikö huolestua vai onko vielä mahdollisuuksia? :)
Tjäreborg matkaopas 2014
Toivotonnn
3
206
Vastaukset
- että näin..
Ite oon saanu toistaiseks vain ma aamuna standardiviestiltä vaikuttaneen kuittauksen, että kiitos hakemuksesta ja sopivat hakijat kutsutaan haastatteluun hakuajan päätyttyä... Voipi olla, että mut tosin pudotetaan jo heti alkuunsa pois, koska kerran kyselivät sivilisäätyä pakollisena tietona ja naimisissa olen :(
- Ei ne ilmoita
Et ole paras / et ole sopiva... ei ne ilmoita!
- Mymmeli2014
Hei, itselle on tullut kutsu ja keskiviikkona on haastattelupäivä! Kyllä jännittää ihan pirusti, unelmien työstä kumminkin kyse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106