Väitti sen olleen paholaisen työtä.
Minä luulin että pappien.
Paavi ulkoisti pedofilian
5
198
Vastaukset
- >=3
Pitäähän se syy jonkun toisen niskoille panna. Paholainen on uskovaisten syntipukki.
- p.erkeleen kirkko ?
Olisko laittaa linkki manitsemaasi asiaan? Tuon perusteella ainoassa oikeassa apostolsessa toisten uskoa ohjailevassa / dominoivassa katolisessa kirkkoistituutiossa on muuriensa sisällä suojeltuna paljon perkeleitä ja paholaisia Jumalan palvelusta suorittamssa ja myös toisille esimerkkien roolissa toimien.
Entäs ne ristiretket, toisinajatelijoiden vainot, kiduttamiset, väkivallalla pakkokäännyttämiset ja laajamittaiset tappamiset / ihmisten lahtaamiset . Nekin olivat tuon "ainoan oikean apsotolisen kirkon" käsialaa.
Raamattu puhuu valkoisiksi kalkituista haudoista ja hedelmistä joista niiden tekijä tunnistetaan.
Millaista hedelmää katolinen itse itsensä korottaja-kirkkoinstituutio on tuottanut?- Ilmi tässä hei
Google: Pope Francis likens child sexual abuse to 'satanic Mass'
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/the-pope/
- Anonyymi
Eikö lestoilla ole joku ongelma panemisessa ja haluista kun ei passaa kuunnella musiikkia eikä pesukoneessa saa olla lasiluukku.
- Anonyymi
Alkaa lessu ukkoa heti panettaa kun kuulee hyvän musiikki kappaleen, ja silloin olisi parempi ettei ole lapsia ja varsinkaan omia kovinkaan lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309