Vuosia roaa käyttäneenä kävi näin. Ennen roaa oli paksu tukka ja nyt on ohentunut
myrkkyä!!
Roa laukaisi kaljuuntumisen!
11
95
Vastaukset
- poslarijäbä
minä taas olen täysinposliini. kaikki karvat ovat hävinneet ylä että -alapäästä ja mikäs siinä: elämä poslarina on mukavaa:)
- Jori.
minulla oheni päälaki ja lääkäri sanoi että pitäisi palautua normaaliksi kun loppui kuuri. 5 vuotta mennyt ja vain lisää ohentunut.
- tietäjä
Jos luit pakkausselosteen, niin siellä lukee selvästi että hiukset voivat ohentua lääkkeen käytön aikana. Nyt on enään myöhäistä valittaa.
Aina pitää lukea pakkausseloste ennen kun käyttää lääkettä. - Sup nigzzz
teillä nyt vain taisi alkaa miestyyppinen kaljuuntuminen samaan aikaan kun söitte roaa. Turha siitä roaa syyttää.
- kiitos roa
Ja taas yksi säälittävä kyseisen myrkyn puolustelija paikalle!!!!
- kiitos roa
lääke joka vammauttaa sikiön on myrkkyä!!!!
- truthzz
Ok. mutta kaljua päätäs voit kiittää ihan vaan paskoista geeneistäsi.
- luetunymmärrys...
Aloittaja puhui oikeastaan hiusten ohenemisesta! Ja sitä tuo lääke aiheuttaa, monilla pysyvästi, se on kyllä fakta. Ohut hius myös irtoaa helpommin ja voi kaljuunnuttaa. Roa on alunperin syöpälääke, solumyrkky, ja ne kaikki tekee pahaa hiuksille.
- mee pois hölmö
Jos nyt käy niin onnettomasti että hiukset ohenee kuurin aikana, ne kyllä kasvavat takaisin kuurin loputtua. Älä puhu mutuja täällä kiitos
- marjatta.
Tiesitkö että hiuksien ohentuminen ei tarkoita etteikö hiukset kasvaisi normaalisti?
Hius ohentuu ja tämä voi olla pysyvä muutos roa kuurin jälkeen.- eikiitosenäää
Oli pysyvää ainakin minulla. Kuurista kohta 10 vuotta, oheni kuurin aikana eikä ole kunnolla korjaantunut. Toinen ihme oire mikä jäi oli pysyvästi korkeampi leposyke ja helposti kipeytyvä selkä. En kyllä söisi uudestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096