Hei, otin yhteyttä pelastakaa lapset ry.hyn ja kyselin mahdollisuutta adoptioon avioparilla jotka ovat käyneet lapsettomuushoidoissa useamman kerran tuloksetta
Minulle neuvottiin ottamaan yhteyttä paikalliseen sosiaalilaitokseen.meillä voisi kuulemma olla mahdollisuus ulkomaiseen adoptioon
Osaako kukaan kertoa kauanko prosessi kestää ulkomailta adoptoidessa? Mitä maksaa?
Adoptio ulkomailta?
2
219
Vastaukset
- iowhvo
Moi!
Prosessin kesto riippuu ainakin maasta sekä "lapsitoiveestanne", ns. erityistarpeisten ja leikki-ikäisten lasten kohdalla aika voi olla n. 2-4 v uotta, alle 3-vuotiaiden kohdalla pidempään, jopa 6 vuotta. Käsittääkseni kulutkin riippuvat maasta, useita tuhansia euroja joka tapauksessa. - kaikkea hyvää
Karkeasti voi sanoa että 5 vuotta ja 10 000e. Aika ja hinta voi heitellä puolin ja toisin, mutta tuollaiseen määrään kannattaa varautua. Kela antaa jonkinlaista tukea ulkomaiseen adoptioon ja se vaihtelee maan mukaan.
Nyt kannattaa itse googletella, koska niin saat parhaat mahdolliset tiedot eri järjestöjen sivuilta.
On kuitenkin todella hienoa että adoptoitte ulkomailta! Se aina lämmittää mieltä. Liian moni kärkkyy vain sitä suomalaista lasta että on sitten juuret täällä ja näyttää samalta ettei muut vaan tajua että on adoptoitu lapsi.
Itsekkin tuohon ulkomaiseen adoptiojonoon aijomme miehen kanssa jokupäivä mennä. Kaikkea hyvää teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937