Logik kodinkoneet

Riikka1

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta Logik -merkkisistä jääkaapeista tai pakastimista?

16

28269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • made in eu

Ei onneksi ja toivottavasti sinullekaan ei tule niistä kokemusta. Säästä vähän lisää ja osta joku muu kuin kiinalainen kodinkone.

• ^¨¨^

Kertakäyttökamaa, takuun jälkeen ei kannata korjata, joten osta joku toinen merkki.

• Pettynytasiakas

Valitettavasti on. Jätä kauppaan se kaappi. Kolme kertaa on jo takuuseen vaihdettu uuten.
      Nyt se on reilun puolivuotta timinut ja ledivalo meni rikki. Sitä ei voi itse vaihtaa.
      Aikaa ja hermoja vievä harrastus on tuo logik jääkaappi/pakastimen omistaminen.

• Jundepunde

Elikä ihan paska ... vai nekö vain kommentoi joilla on harmia kyseisen merkin kanssa ? Tyytyväinen asikas on yleensä hiljaa.

• Logik1234

Logik jääkaappipakastin Gigantista asennettuna vuokrakotiin, jo kolmatta vuotta toimii ongelmitta! Hieno laite, vain vähän pitää meteliä, edelleen hiljainen pääasiassa. Lämpötila on neljä astetta sisällä kun vitosessa, pakastelokerossa -20. Hyvin toimii ja ruokaa on aina hyvin säilöttynä!

Isännöitsijä hommasi, sillä 55x55 jääkaappipakastimia ei ollut kamalasti tarjota kaupoilla, toinen merkki oli Gandy, sitä ei haluttu ottaa kun oli 299 ja pesukoneista Gandyssä huonoja kokemuksia.

Suosittelen jo yli kahden vuoden kokemuksella. tilaakin riittävästi kaapissa.

• Anonyymi

Se merkki on Candy, K:lla kuten vaikka esim. känni. Eikä "Gandy".

• Anonyymi

Lokik tuli Kikantista

• Anonyymi

Akkuimuri sitä merkkiä riitti, muita en kokeile.

• Anonyymi

Pesukone 5kg edestä täytettävä logik on mulla,ohjelmisto rupes takkuu puolen vuoden jälkeen ja nyt vuoden kohdilla tuli mielenkiintoinen ylläri..putos muutossa koneen päälle mikro.näyttää pesukoneen runkolevyt olevan pinnoitettua lastulevyä..siis..tä?????

• Anonyymi

Paskoja ainakin imurin perusteella, en ostaisi ikinä.

• Anonyymi

Nuo halpisvehkeet on yleensä aika surkeita romuja. Laatua harvemmin syntyy vahingossa ja hinnallakin on siihen jonkinlainen yhteys. Turhaa luonnonvarojen ja raaka-aineiden tuhlausta tuollaisten lähes käyttökelvottomien romujen tekeminen. Käyttäjänkin kannalta tulee kai lopulta kalliimmaksi hankkia vaikkapa uusi jääkaappi vuoden-parin välein kuin hankkia kerralla kunnollinen laite joka toimii paljon kauemmin.

• Anonyymi

Logik jenkkikaappi, kaksi vaihdettu, kestivät viikon. En voi suositella kyseistä merkkiä.

• Anonyymi

Meillä taloyhtiö vaihtoi remontin yhteydessä.Viikon reistaili,sit vaihdettiin kun pakastimessa -1 ja jääkaapissa +15.Nyt on viikon toiminut moitteettomasti,Saas nähdä kuin kauan.En ehkä itse ostaisi moista.Entinen kaappi oli Helkama,joka toimi moitteettomasti.

• Anonyymi

paskoja

• Anonyymi

Hyvä kaappi. Vaihdoin lampunkin itse. Laatutuote.

• Kokemusta vain Logik merkkisestä pyykinpesukoneesta ja toistaiseksi ollut erittäin tyytyväinen, koska ei ole mitään ongelmaa ollut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe