Jänis hyppeli metsässä ja vastaan tuli oudon näköinen otus. Jänis kysyi: "Mikäs otus sinä oikein oletkaan?" Johon kummajainen vastasi: "Olen karhukoira! Äitini on koira ja isäni karhu."
Jahas ajatteli jänö ja jatkoi matkaa....Taas tuli vastaan outo kummajainen ja jänis kysyi: "Mikäs otus sinä nyt sitten olet?" Johon otus vastasi: "Olen hirvikoira! Äitini oli koira ja isäni hirvi."
Johan nyt totesi jänis ja jatkoi matkaansa....Taas tassuteli vastaan kummallisen näköinen otus! Jänis kysyi: "Mikä helvetti sinä nyt olet?" Johon otus vastasi ylpeänä: "MINÄ OLEN POLIISIKOIRA!!"
Poliisikoira
Jäniskoira
4
4594
Vastaukset
- blondit
Toi oli sairaan hyvä vitsi!
- -Tom79-
vielä kun matkaa jatkoi..niin vastaan tuli jokin kaksijalkainen otus joka kertoi olevansa.....ruotsalainen kenraaliluutnatti!! :)
- joo
tai sitten unkarilainen pöytälamppu! tai sit vessapaperi tai kännykkälaturi tai piilokamera tai limsapullo tai alushousut tai televisio tai mehutölkki tai kivespussi tai salasana jnejnejnejnejnejnejnejné....
- Kaljami
Ja sitten tuli vastaan everstiluutnantti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833