Hei!
Olen kolmikymppinen neljän lapsen äiti, jonka rahahuolet pääsivät yllättämään. Ajattelin kokeilla löytyisikö tästä ratkaisu asiaan.
Kerron nyt kuitenkin ensin itsestäni vähän enemmän. Olen 170cm pitkä, en ole lihava, mutta muodokas. Pidän rinnoistani (D) ja pyllyäni on kehuttu.
Pidän seksistä, joku voisi kuvailla minua kai jopa nymfoksi. Olen seksin suhteen kokeilunhaluinen ja pidän monista jutuista. Tykkään olla domina ja johtaa, mutta myös alistua ja antaa miehen viedä. Rakastan ottaa suihin ja peppuleikeistä saan sellaiset kiksit, ettei tosikaan. Olen harrastanut seksiä monissa erilaisissa paikoissa, ollut kahden miehen käsittelyssä, leikkinyt roolileikkejä ja toteuttanut "raiskausfantasiani".
Sitten... Mitä myyn?
Tässä kohden täytyy tuottaa pettymys. En myy seksiä. En ainakaan varsinaista.
Ajatus lähti siitä perinteisestä: Haluaisitko ostaa pikkuhousuni suoraan päältäni? Ajattelin kuitenkin, että taatakseni sinulle kokonaisvaltaisemman tyydytyksen, pakkaan pikkuhousujen mukaan kolme mieltymyksiesi mukaan otettua/valittua valokuvaa minun ja dildoystävieni viimeisimmistä seikkailuista sekä kertomuksen viimeisimmästä seksikerrastani tai fantasiastani. Tämä paketti maksaa 50e.
Lisäksi tarjoan kuukausipakettia, jossa maksamalla 200e saat pikkuhousupaketin lisäksi seuraavan kuukauden aikana sähköpostiisi kaksi tarinaa ja kaksi kuvapakettia. Lisäksi lähetän sinulle 15 seksisävytteistä tekstaria. Ajattele minkä kuumotuksen saakaan aikaan, kun kesken työpäiväsi muistutan olemassaolostani?
Jos hinnoista sovitaan, voin järjestää sinulle esim. webcam itsetyydytysesityksen tai säännöllisempääkin viestien vaihtoa. Mutta irl-seksiä ei tarjoa.
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia: pitsiajafantasiaa@gmail.com.
Pitsiä ja fantasiaa
Pitsiä ja fantasiaa
4
279
Vastaukset
- dioscjfidvjfi
Kahellasadalla saa jo pillua sexwork.netistä
- vittuuntunut 454
siinähän ryvet rahapulassas lol.. hirveet on puheet mutta ne teot...
- Kiinnostuin
Kiinotuin jos onnistuu livenä huomattava korvaus.
Jani.saarenkivi@hotmail.fi
- rodeli
Veäkkö paskarannut pikkareihin jos hinnasta sovitaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164