Elää muijansa siivellä, juopottelee ja vieroksuu töitä. Pukeutuu huonosti ja hampaaat tippuu suusta.
Taavetin Turhapuro !
10
579
Vastaukset
- Xman
Mitä niitä kaikkia tänne alkaa kirjoittaa ...
- Johtaja Tuura
Noihin tuntomerkkeihin sopii aika liuta Taavetin miehiä.
- Pitkäaikaistyötön rulez
Mulla ei tipu edes hampaat ainut mikä tippuu muutama touhutippa silloin tällöin minä pukeudun armanii ym minusta on kiva ,kun naiseni maksaa vaatteeni ja viihde elämän kokaiinin käyttön ym mikäs tässä on olla vähä yli 200neliöö tilaa asustella jääkaappi täynnä ja baari kaappi myös ...
Eihän se köyhyys häpeää oo mutta vituttaaha se ! Mutta komiat pärjää !
se olisi Thaimaan matka taas syksyllä joka vuotinen perinne jo
T pitkäaikaistyötön
- ...
Taas joku mustasukkainen peräkammarin erkki on avannut ketjun =)
- heh,,hehh
Onko tällä taavetin turhiksella rikas appiukko??
- No on on
On
- Lökäpöksyjä
Tuntomerkkeihin sopii yli puolet ek:n ukoista.
- T.P
Joo tapaus tiedetää vie lapsien tikkaritkii kaupan edessä olkaa varovaisia .... Tuntomerkit tosi törkyinen rasvaletti kauhea pötsi...
- hapeli
T.P kirjoitti:
Joo tapaus tiedetää vie lapsien tikkaritkii kaupan edessä olkaa varovaisia .... Tuntomerkit tosi törkyinen rasvaletti kauhea pötsi...
oisko timppa? ajaa rekkaa toisinaan..
- Aulis64
hapeli kirjoitti:
oisko timppa? ajaa rekkaa toisinaan..
Hihihihihihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142