Kysymyksiä marsuista ....

Marsu123

Moi olen 13.v tyttö, haluaisin meille 3 marsua mutta vanhemmat pitäis viel saada suastuu...
Olen lukenut ahkerasti tietoa marsuista. Lainasin kirjastosta kirjoja ja katsoin netistä tietoa mutta pari kysymystä jäi askarruttamaan.
1.kumpia mieluummin tyttö vai poika marsuja? (3) syntyykös uroksille tappelu?
2.meillä asuu myös maa kotiloita ja labradorinnoutaja, onko näistä haittaa marsulle? Koira haukuu silloin tällöin muttei jatkuvaa räkyttämistä.
3. Ja mitkä marsu rodut sopisi aloittelialle?

Kiitos etu käteen!;)

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsussu

1. Naaraita, uromset voi tapella
      2. Kotiloista ei haittaa, älä laske koiraa marsujen luo, niin ei siintä mitään duurta haittaa ole, aluksi saattaa marsut säikkyy haukuntaa
      3. Teddy tai rex (karkea karvaiset) sillä ne ei ole niin liukkaita, niin aloittelian helppompi pitää.sylissä/käsitellä

• Sedä

1. Kumpikin käy, urosten tappelu on hyvin harvinaista, kun hankit ne hyvältä kasvattajalta joka on panostanut niiden luonteeseen :) Urosten kivesten väliin kertyvää töhmää täytyy säännöllisesti putsata, missä on vähän ylimääräistä työtä.

2. Onhan marsuille tarpeeksi tilaa ja aikaa juosta päivittäin vapaana, vaikka koira pitäisi aina silloin pitää eri huoneessa? Rauhallinen koira voi toki tottua marsuihin niin että niitä voi valvottuna pitää yhdessä.

3. Kaikki käy, myös pitkäkarvaiset, jos on vaan valmis omistautumaan turkinhoidolle :) Luonteessa ei ole merkittäviä eroja.

• Marsu123

Juu kiitos paljon vastauksista, Heillä olisi aikaa päivässä liikkua eri huoneessa missä koira on. Koiramme on myös tosi kiltti:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe