Ostin Finluxin tv:n. On huono, kanavat hukkuu vähän väliä, toimii kun haluaa.
Samoilla piuhoilla samassa paikassa toinen TV (Thomson) pelittää tavallisesti niinkuin pitääkin.
Huono TV.
FINLUX tv. Huono TV
4
274
Vastaukset
- 123pingpong
Hyvää ja halpaa ei useinkaan saa samassa paketissa. Nimestään huolimatta Finluxissa ei ole mitään suomalaista.
- pitääkoon turkkilais
Itse en ostaisi finlux-tv:tä se on boikotissa ollut suomesta lähdön jälkeen ja pysyy.
- monimerkkihuoltomies
Finluxit, Thomsonit, Salorat yms ulkomaille myydyt merkit jäävät minulla kaupan hyllylle, miksi ottaa riesoikseen?
Ratsastavat vanhan laatumerkin nimellä ja ovat surkeinta kuraa mitä Elisan purkkien jälkeen (pace, bewan ymv.) voi itselleen hankkia. - kapula
Surkeata todella nähdä miten menneisyyden laatumielikuvia käytetään krääsän myymisessä.
Taannoin ostin Schaub-Lorentz merkkisen pöytätuulettimen - saapa nähdä milloin tulee tarjolle Telefunkenin korvakarvatrimmeri !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299