Hei!
olen rv33+6 raskaana ja nyt mietin adoptiota
3
112
Vastaukset
- Ryti575
Vauvan synnyttyä kun jaksat sinnitellä ekan vuoden itse kasvattaen, niin sitten se palkitsee ja helpottaa. Mikäli tarkoitit lapsesi adoptoimista etkä uuden lapsen adoptiota.
- nuoriraskaana
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
- ryto545
nuoriraskaana kirjoitti:
Aloitus jäi vähän kesken asia on siis niin olen tässä kuussa 19vuotias. Ja lapsi oli vahinko kun se tuli lapsen isän kanssa ollaan oltu innoisa tästä kaikki tavarat hankittuna jo siis ihan kaikki nyt minulle on joku kadutus tullut eikä ole ketään kenelle puhua haluisin toisaaltaa antaa lapsen adoptioon mutt eniten mietin miten muut sukulaiset suhtautuisivat asiaa kun ovat kanssa olleet innoissaan.
kuten aiemmin sanoin, kun vaan asennoidut oikeen suhteessa syntyvään lapsen ja hoidat vuoden, niin sinun ja miehesi suhtautuminen muuttuu täysin. Vanhemmuus on todella palkitsevaa. Uskon että synnytys jo tekee tehtävänsä, etkä suostu rakkaastasi luopumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012