Kiinalaisia

12

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiveuntako

Valitettavasti nuo kaunottaret pysyvät siellä aasian suunnilla eikä heitä täällä näy taitaa paremmisto kerätä kermat päältä kuten varmaan jokaisessa yhteisössä.
      Ne kauniit ja komeat löytävät omasta maastansa ne vertaisensa parit ja sinnehän ne jäävät.Mutta todella kauniita naisia oli nämä videoissa olevat harmi ettei tuollaisia kävele täällä suomen kamaralla oikein vastaan.

• Yli50miljoonaanaista

No itseasiassa olen nähnyt paikan päällä paljon paremmankin näköisiä naisia tuolla suunalla, kyllä ne vaan kiinnostusta osoittaa valkoiselle. Jos käyt katsoon deittipalstoja noista maista, niin löytyyhän sieltä ihan pilvin pimein kauniita naisia.

Mut, kun niitä parisuhteita ei kantavaksi rakenneta pelkällä ulkonäöllä. Jos niin ajattelee, niin tuskin tulee kovin kestävää liittoa, Suomalaisen tai sitten ulkomaalaisen kanssa. Jotta löydät kauniin, fiksun ja hyväsydämmisen naisen Suomesta tai ulkomailta, niin siinä voi tovi vierähtää. Tosiasia on kuitenkin puhdas matematiikka, 2,5 miljoonan naisen joukostako vai 50 miljoonan naisen joukostako, todennäköisyys kallistuu 50 miljoonan joukosta hakemaan.

Meneppäs joskus tuonne Filippiineille, sanon että olet myytyä miestä sen jälkeen.

• Tottahan se on että riippumatta maasta, kauneilla naisilla on aina vientiä ja jos vielä on luonne kohdallaan niin eivät ne kauaa vapailla markkinoilla viivy.
        Itsellä kävi tuuri kun nykyinen vaimoni heitti entisen miehensä pellolle tämän alkoholin käytön takia ja minä satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan :).

• makunsa kullakin

Japanittaret ovat kyllä aika kauniita ja taitavatkin olla harvinaisempia joita edes suomessa näkee.Noi kiinalaiset naiset oli kauniita ja muutama filippiinikin(ne kuuluisat) mut ei todellakaan noi tavikset mitään kauniita ollut tos filipina beaty videolla.

• Kiinalaiset ovat

mielestäni aasialaisista kauneimpia.

Japanilaiset ovat pallonaamoja...

• aivan makunsa kullak

No onneksi sinä et näistä asioista tiedä röhkäsen pöläystä, jatka vaan videoiden pisteyttämistä, minä tyydyn ihan taas oikeassa maailmassa näiden naisten kanssa käymistä.

The third country worldwide, and the first country in Asia, to win all four pageants was the Philippines, when it won Miss World 2013.
        Venezuela is the most successful country in the history of the Big Four pageants, having won 7 Miss Universe titles (1979-2013), 6 Miss World titles (1955-2011), 6 Miss International titles (1985-2010) and 2 Miss Earth titles (2005, 2013) for a total of 21 victories, followed by the United States with 14 wins and the Philippines with 9 wins.

• 4+4

Joo noi filippiinat noilla videoilla on näköjään etupäässä jonkun missitittelin omaavia mut noi kiinalaiset "vaan" näyttelijäkaartia ja silti mun silmä lepää paremmin noissa kiinalaisissa.

• Aasia takataskussa
        4+4 kirjoitti:

Joo noi filippiinat noilla videoilla on näköjään etupäässä jonkun missitittelin omaavia mut noi kiinalaiset "vaan" näyttelijäkaartia ja silti mun silmä lepää paremmin noissa kiinalaisissa.

Se suotakoon sinulle, toivottavasti pääset joskus sinne Kiinaan ;) Onhan siellä tullut useammankin kerran käytyä tekemässä reaalimaailman tutkimusta tarjonnasta, päädyin kuitenkin matkoillani Filippiineille asusteleen, kuten moni muukin valkoinen mies on tehnyt.

https://www.youtube.com/watch?v=tHGw_UuknEM

• happy1

Kauniita ihmisiä on kyllä ilo katsella, mutta seurustelukumppanina on mukavempaa, kun ollaan ulkonäöllisesti samalla viivalla.

Itsellä oli joskus superkomea mies ja useasti sorruin mustasukkaisuuteen. Nyt on komea, mutta ei liian hyvännäköinen mies ja luottamus on kunnossa.

Luulisi että missityypin kanssa seurustellessa, tulisi itsetunto-ongelmia ja mustasukkaisuutta...

• Itse arvostan

sitä, että olen kumppanini kanssa älyllisesti samalla tasolla.

Tyhjäpää - oli se miten kaunis tahansa - ei kauheasti iiinnosta.

• Suhde onnistuu jos molemmilla on vahva itsetunto, samat elämänasenteet ja molemmat rakastaa puolisoaan ja myös näyttää sen toiselle.
        Silloin ei tarvitse sortua mustasukkaisuuteen.
        Vaimoni on entinen valokuvamalli kotimaassaan mutta suhteemme on erittäin vahva ja lämmin ollut jo yli 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe