Olen saamassa ylläpito ponia. Ja aattelin kysyä muutamaa asiaa.
Tuleeko ponin mukana varusteet ylläpidon ajaksi?
Paljon ylläpito maksaa?
Mistä poni kannattaa ottaa?
Kiitos jos vastaatte. Itse ajattelimme kkysyä yhdelta tallilta ponia elokuuksi.
Ylläpito poni:)
1
360
Vastaukset
- -----
Kaikki riippuu täysin sopimuksesta, ei ole mitään vakituista sopimusmallia.
Itsellä on ollut pari yp-hevosta (toinen vuoden ja toinen puoli vuotta) ja molempien mukana sain varusteet. Toiset ei anna varusteita mukaan.
Ylläpidossa ylläpitäjä yleensä maksaa kaikki hevosen ylläpitokulut, eli tallivuokra, ruuat, kengitys, mahdolliset ratsastustunnit/kisat, hajoavat varusteet yms. Kaikki on kuyitenkin sopimuksesta kiinni, joissain tapauksissa omistaja saattaa osallistua kuluihin.
Hevosen kulut on noin 200-1000€/kk riippuen pitkälti millaisessa tallissa hevosta pitää.
Hevosta ei vaan "oteta" ylläpitoon. Hyvin harva antaa hevosta ylläpitoon. Yksityisten ilmoituksia voi katsella esim. hevostalli.netin markkinoilta. Tosin voi olla vaikea saada hgevosta ylläpitoon noin lyhyeksi aikaa.
Ratsastuskoulut ei yleensä hevosia ylläpitoon anna, mutta toki aina voi kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882