Onko mielestänne ihan hullu idea lähteä au pairiksi kesken opintojen? Opiskelen yliopistolla ja palo ulkomaille on kova, mutta esimerkiksi opiskelijavaihtoon lähteminen olisi kohdallani hankalaa useasta eri syystä. Opinnoissani on kuitenkin tulossa tulevana syksynä muutaman kuukauden tauko, jolloin au pairiksi lähteminen voisi olla mahdollista. Mietityttää vaan, että onko ihan älytöntä kesken opintojen lähteä... Toki viisainta varmaan olisi tehdä oma alan töitä, mutta kyse on melko lyhyestä ajasta ja alallani ei ehkä ole kovin helppoa noin vaan ulkomailta sopivaa työtä löytää (opiskelen hallintotiedettä). Kuitenkin tuntuu, että ulkomaille olisi jollain keinolla pakko päästä. Mitään tiettyä maata ei ole mielessä, mutta Eurooppaan haluaisin kun noin lyhyestä ajasta on kyse. Mitä mieltä olette?
Kesken opintojen au pairiksi?
hylkäänkö idean?
2
280
Vastaukset
- siitä vaan!
Kyl mun mielestä kannattaa, jos kerran halua löytyy ja opinnot antaa myöden. Opiskelen itekin yliopistossa, ja oon nyt kesäloman ajan au pairina hommissa Saksassa.
- reissuun vaan
Itse kävin au pairina lukion 2. vuoden jälkeen ja ei haitannut koulunkäyntiä yhtään vaan päinvastoin. Oli taas motivaatiota opiskella seuraavana vuonna. Ei siinä vuodessa niin paljoo kerkee unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034