Ilmeisesti kennelliitolla on Show link netti kauppa jossa myydään ruusukkeita, löytyy mm match show ruusukkeet ja ihan virallisetkin. Jos siis koirani on match shown (siis koko mätsärin, ei esim vaan punasten) kolmanneksi paras eikä saada kisoista ruusuketta tai saadaan joku ihan pieni missä on numero 3 niin onko koira silloin ns. oikeutettu esim tälläiseen? http://kauppa.showlink.fi/tuote/match-show-1-5-perusruusuke--match-show-1-5-rosette-basic/103275/#product_description_anchor tottakai tuollaisenhan saa ostaa, mutta onko ns oikein esitellä vieraile linkin ruusuketta ja sanoa että meidän musti sai tämän mallikkalan mätsäreistä? :)
Kiitos jo etukäteen
onko oikeus ruusukkeeseen?
2
250
Vastaukset
- Osta pois vaa
Kuka estää? Itse olen mm. ostanut hukkuneen ruusukkeen tilalle samanlaisen mutta hieman isomman ja hienomman ruusukkeen :P mutta tämä hukkunut oli ns. arvoruusuke, eli meidän BIS3 sijoitus, emmä normin SIN4 sijoituksen eteen rahaa pistäs. Mutta se on jokaisen oma asia, kuinka suuressa arvossa mitäkin sijoitusta pitää, eli ymmärrän esim. ekan mätsärisijoituksen tai ainoan mätsärisijoituksen merkityksen. Heittäisin kuitenkin ehkä "vanhan" ruusukkeen menemään jos ostaisin tilalle hienomman...
- mitävälii
No jos sä ostaisit tuollaisen ruusukkeen ja väittäisit saaneesi sen sieltä mätsäristä, niin sehän olisi vale. Miksi edes vaivautua valehtelemaan jostain mätsäriruusukkeesta? Mätsäreissä ne palkinnot ja ruusukkeet on just niin hyviä tai huonoja mitä ne järjestäjät sinne hankkii, eli siellä jaetaan ihan mitä vaan laidasta laitaan. Itse olen saanut mätsärin bis veteraanille sellaisen vanhan sertiruusukkeen johon oli sert sanan päälle liimattu kiiltokuvakoira :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374985Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5081614Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728