Moi eli oon 12v. Vanhemmat yli herkkiä noille ikärajoille kysyin et saanko ostaa The amazing spider-man 2 pelin ja vastasivat kieltäytävästi. Mutta itse tiedän että oikeasti ei noista peleistä tule mitään haittaa ja PEGI:n ikärajat ovat vitsiin verrattavissa niin kysyisin teiltä että saanko ostaa Gamestop nimisestä liikkeestä itse tämän kyseisen pelin? Tarvitsen apua!
Saako 12v ostaa k-16 spiderman pelin ITSE?
9
514
Vastaukset
- mieti nyt...
Hei jos sä oot 12 ja se peli on
k-16 niin et kai sä voi sitä ite ostaa
mistään liikkeestä ainakaa...
Jostain nettikaupasta voi onnistuakin..- K-16
Sanoin väärin olen 13v*
- Niinpä.
Siis käsittäkseni kaikki mut ikäluoitukset lukuunottamatta 18 merkintää, neliöityä ilärajaa tai ympyröityä punaista merkintää ovat ikä SUOSITUKSIA. Tai käytä steamia kuten me kaikki muutkin, siellä ei paljoa iällä väliä ole.
- K-16
Eli kun 16 on suositus niin voinko käydä itse ostamassa sen?
- mr.näätä
K-16 kirjoitti:
Eli kun 16 on suositus niin voinko käydä itse ostamassa sen?
riippuu myyjästä. jos on mulkku, ei myy.
- oppia ikä kaikki
m*lkkuko?
M*lkunpennut ne ainakin antaa lapsensa vilistää yöt ulkona, kännätä, katsella väkivaltaa. - ässh
Kyl mä 12v tyttö joskus kävin K16 pelin ottamassa.
Hyllyltä vaan peli käteen ja kassalle.
Mutta aina riippuu myyjästä! - Näin
Joo, eli riippu täysin myyjästä. K-18 pelejä ei voi ostaa ala-ikäinen. Jos haluat ostaa pelin, kysy vaan myyjältä. Suosittelen vielä keskustelemaan vanhempien kanssa.
- K-16
Jes sain tampereelta ostettua itse pelin!! Ei kysynyt mitään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289