Mietin vaa et nykysin maapallolla on ihan liikaa väestöö, ja sit vaa koitetaan rajottaa tyyliin syntyvyyttä. Tai siis et yritetään opettaa ihmisille, et suosis pieniä perheitä. Vaik se syyhän on siinä, et ku nykysin saadaan pidettyä ihmiset hengissä ihan hirveen pitkään, ku on niin paljon kaikkii rokotteita ja lääkkeitä ja kaikkee muutenki. Ihmisiä kuolee sillee tosi vähän jos miettii... et mua tavallaan peräti ärsyttää, ku kaikki on niin turvallista, ja joka ikiseen asiaan on rokote ja lääkkeet ja säännötki hirveen kireet.
Ku joillekki polkupyörillekki jos joku on ees harkinnu asettavansa nopeusrajotukset ni hohhoijjaa.. Siin mieles neljäs maailmansota ois peräti ihan hyväks, et meit tuskin sen jälkeen täällä ois enää liikaa.
Väestönkasvu
asdfghjklöä
1
113
Vastaukset
- reana4678
Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244