Jo on Alwarilla taasen onkelma elikkä kun postin liitteet,jotka sisältävät power P. ohjelmaa eivät aukea.Mulla on P.P. Wiewer koneessa,mutta ei näy siltikään. Kun liitettä aukaisee tuleepi ilmoitus "Tähän tiedostoon ei ole kytketty suorittamiseen käytettävää ohjelmaa,luo kytkentä ohj.paneelin kansiot asetuksesta". No joo katselin tuota kansiota,mutta mitäs sieltä pitäs tehdä(ei auttanut pään raapiminenkaan)? Ongelma tuli SP2:n jälkeen. Mulla on Outlook Express ja xp. Alwari on aiwan ahdingossa...:(
Power Point ...
3
315
Vastaukset
- Näin
Sieltä löytyy tiedostotyypit mistä sinun pitää valita ppt. ja pps. ja laittaa ne avautumaan oletuksena Power-Pointtiin.
Ellei niitä ole niin pitää lisätä ne.Juu,niinpä näkyy löytyvän.Mitenkäs ne laitetaan avautumaan oletuksena...yritin useammankin kerran vaan ei kun ei vaan rupea toimimaan.:(
- Näin
Alwari kirjoitti:
Juu,niinpä näkyy löytyvän.Mitenkäs ne laitetaan avautumaan oletuksena...yritin useammankin kerran vaan ei kun ei vaan rupea toimimaan.:(
Kun sattuu olemaan Win 2000.
No siinä kuitenkin valitaan kyseinen tiedostomuoto ja muuta sitten valitaan aukeavasta ikkunasta kyseinen ohjelma missä se halutaan oletuksena avautuvan
Voi olla että XP:ssä on erillainen tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475907Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6132358Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778