Siinähän se kysymys tulikin. Hiukan huolestuttaa yhden sukulaisperheen lapsen (tunne-elämän) kehityksen puolesta. Lapsi on tosi usein hoidossa, ja välillä jopa 4 yötä isovanhempiensa luona toisessa kaupungissa. Kyse ei ole vanhempien sairastelusta tai muusta sellaisesta, mikä pakottaisi ko. toimintaan.
Kuinka kauan 2,5-vuotias voi olla kotoa pois?
5
270
Vastaukset
- llll1
mitäpä jos huolehtisit omasta ja omien lapsien tunne-elämästä?
- joijijij
No vähän riippuu että kuinka usein... Jos joskus on 4 yötä isovanhemmilla, niin siitä tuskin on mitään haittaa.:) Minun kuopus oli hiukan vajaa 2v, kun oli 5 yötä isoveljensä kanssa mummolassa. Hyvin meni. Tässä vuosien mittaan sellaisia pidempiä mummolajuttuja on ollut lähinnä kerran vuodessa. Ja ehkä viikonlopun yli toisen kerran vuodessa. Ei siis kovin usein.
Hienoa jos lapselle tulee läheinen suhde myös isovanhempiin. Jos tilanne on kuitenkin jatkuvaa, esim joka kuukausi viikon poissa kotoota tuossa iässä, niin on se varmasti liikaa. - mistä näitä sikiää
No voi jestas sentään. Kyse on lapsen rakkaista isovanhemmista.
Tietenkin voi olla siellä vaikka pari viikkoa. Ja tosiaan kuten jo joku sanoi, huolehdi omasta ja mahdollisten omien lastesi "tunne-elämästä" Siinä riittänee tehtävää.- ...
No ei todellakaan tee 2½-vuotiaalle hyvää olla isovanhemmillaan pari viikkoa putkeen. Siinä ajassa hän ehtii alkaa vierastamaan omia vanhempiaan!
- Huolestunut....
Mukavaa, kun täällä saa aina näitä agressiivisia vastauksia...Suositus on kuitenkin käsittääkseni 1 yö per ikävuosi sopivaksi yökyläilyajaksi. Lapsi on päivähoidon lisäksi tosi paljon myös iltoja toisten isovanhempiensa luona, eli huoli ei johdu vain tuosta yökyläilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738