Osa-aikainen asiakaspalveluhenkilö (voi tehdä kotoa käsin)
Tehtävä edellyttää vahvaa asiakaspalvelutaustaa sekä tietotekniikan perusteiden tuntemusta. Haettavan henkilön tulee olla joustava ja hänen tulee osata puhua, ymmärtää ja kirjoittaa hyvin Englantia ja Suomea. Työ sisältää sivustojemme päivittämistä, asiakaspalvelua -puhelimitse, -sähköpostilla ja -live-chatilla. Tulet työskentelemään tiiviisti muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa
Tehtävään vaadittava työkokemus:
Etsimme hakijoita, jotka ovat tottuneet jossain määrin sivustojen ylläpitotehtäviin, ja jotka ovat aikaisemmin olleet vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa ainakin jonkin verran.
Tehtävään vaadittavat tiedot ja taidot:
Jonkin verran osata tietojärjestelmän ylläpitoa olisi hyödyllistä, mutta ei välttämätöntä.
Hakijan täytyy pystyä työskentelemään erittäin joustavalla aikataululla, ja hänen oltava erittäin asiakaspalvelutaitoinen. Hakijan täytyy myös kokea miellyttäväksi toimia ”aikuisille suunnatun” sisällön kanssa. Hakijalla on oltava erinomainen kirjallinen ja suullinen Englanti ja Suomi
Palkka:
500 dollaria USD / kk
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehvävästä
juha@firstbeatmedia.com
Asiakaspalvelutyötä tarjolla!
Firstbeatmedia
0
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184