Hei, Olen katsonut täältä aiemmin antaneita vastauksia asunnon vuokrauksesta ja valitettavasti kaikki ovat ns välitysfirmoja jotka vuokraavat turistihinnoin. Olisiko jollakin tiedossa paikallisia sivustoja mistä voi vuokrata esim suoraan omistajilta? Itse olen asunut sen verran paljon ulkomailla ja eri kohteissa että tiedän tuon eron "paikallisen" ja turistin hinnoista vuokrissa. Tarkoitus olisi löytää paikallis hintaan mitä paikalliset itse vuokraavat. Kaikki apu tulee tarpeen, kiitos :)
Asunnon vuokraus Kroatiassa???
6
298
Vastaukset
- Goran
Minulla on asunto Kroatiassa. Asunto siis dubrovnikissa. Kolmentähden varustelu tasolla.
- Kastela
Hei,
Itse asun lahella Splittia Kastelassa ja vuokraan myos muutamaa asuntoa.
Jos haluat lisatietoja niin marjo.apartments@gmail.com .
Terveisin Marjo- Puhdas paita
Varasimme asunnon booking.comin kautta. Perillä paikan omistaja sanoi, että olisi kannattanut olla heihin suoraan yhteydessä, booking vetää välistä. Eli jos etsii kivan asunnon , kannattaa rohkeasti lähettää sähköpostia tai soittaa suoraan omistajalle.
- Runsas tarjonta
Puhdas paita kirjoitti:
Varasimme asunnon booking.comin kautta. Perillä paikan omistaja sanoi, että olisi kannattanut olla heihin suoraan yhteydessä, booking vetää välistä. Eli jos etsii kivan asunnon , kannattaa rohkeasti lähettää sähköpostia tai soittaa suoraan omistajalle.
Noita huoneistoja löytyy sesongin ulkopuolella hämmästyttävän edullisesti, varsinkin seuduilla joissa turisteille on paljon asuntotarjontaa. Taikasana "Apartmani". En kevätreissuillani yleensä enää varaa edes etukäteen tuota majoitusta.
- tietämätön
Olisiko kukaan käynyt keskellä sesonkia, eli heti Elokuun alussa, löytyykö silloin vielä paikallismajoitusta Splitin saarilta (esim. Hvar ja Brac), vai pitäisikö kuitenkin varata etukäteen? Myös hinnat kiinnostaisivat.
- Ihfcbeijtcb
Airbnb.fi, suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758