hei!pitäisi 6 vuotias poika,kohta 7.harjoitella uintia ja käydä uimahallissa,mutta tämänikäisiä ei taideta enään naisten puolelelle tuoda?mutta kun ei yksinkään osaa miesten puolella,miten ootte ratkaissut ongelmat?
uimahalli opetettulua
9
1825
Vastaukset
- tarja
vielä voi, jos vaan lähtee niin ottaa naisten puolelle.Tää on vaan mutu tunne,meillä kun ei ole uimahalleja ihan lähellä.Uimaan ollaan opeteltu järvessä kesäsin.Meillä on opittu uimaan n.5½ vuotiaana.
- Höpsis
Meilläpäin ainakin on sääntönä, että alle kouluikäiset saa olla kummalla puolella tahansa. Koulun alettua on kuisallista, jos saman luokan poika vaikka tulee uimahallin pukuhuoneessa vastaan...
- daget
...ottaa mukaan naisten puolelle. 6 vuotias on vielä niin nuori, että ei kukaan mitään meteliä nosta.
- minä
sinne vanhempiiki voi viedä jos vaan haluavat
- haitannu
haittokohan niitä.
Mä olen tyttö ja olin vielä kahdeksan vuotiaana isän kanssa miesten puolella kun en uskaltanu yksin mennä naisten puolelle.
- kummi
Otat muutaman kerran mukaan naisten puolelle ja neuvot miten toimitaan uimahallissa; uikkarit tänne, suihkuu, saunaan jne. Sitten voit kysyä uskaltaisiko mennä yksin miesten puolelle, tekisi samat asiat siellä itse ja äiti odottaa sitten kun tulee suihkupuolelta hallin puolelle. 6-vuotiaana ja miksei seitsemänkin mielestäni ihan hyvin voi tulla naisten puolelle, jossei pojasta itsestään ole kiusallista. Toisaalta jos poika ei ole kovin arka, niin varmasti mielellään opettelee menemään itsekseen miesten puolelle. Ja varmaan jos lapsi itse ei saa esim. kaapinovea lukkoon tms. niin joku setä auttaa sielläkin puolella. Keskustelkaa! :-)
oli poika 6 tai 7 niin hän on vielä pikku lapsi ja voi aivan hyvin tulla naisten puolelle. Olin just oman pojan (7 v) kans uimassa viime viikolla eikä mieleeni tullut ensinkään että olisin hänet lähettänyt yksin miesten puolelle. Siellä varmasti on niitä setiä jotka haluaa auttaa pikku poikia.... joo.
Tervettä maalaisjärkeä voi käyttää tässäkin asiassa. Jos sukupuolisuuteen liittyvissä asioissa osataan perheessä keskustella avoimesti niin lapset kyllä itse ilmoittaa mikä ei heille enää käy. Ja voihan sitä tiedustella että ons tää käytäntö ok.- työssä nähnyt
Itse uimahallissa aikoinaan työskennelleenä tiedän että liikkeellä on kaikenlaista tyyppiä, eikä pelkästään miehiä. Uimahallien on pakko pitää ikäraja noin kouluiässä, sen jälkeen ei ole kiva törmätä kummastakaan sukupuolesta alasti toiseen. Ja vaikka joukossa on kyllä (yleensä) äitejä, jotka sanoo että ei meidän 10v Timo-Petteriä tytöt haittaa, on naisten puolella olevalla 10v luokkakaverilla oltava varmuus siihen että ei naisten puolella ole saman ikäisiä poikia!!! Eli siis omia lapsiani en päästä kyllä ilman aikuista kummallekkaan puolelle. Ehkä sitten joskus ylä-asteiässä kun osaavat puolustautua. Valitettavasti tähän on maailma mennyt.
- andrea-k
mielestäni alle kouluikäisen lapsen voi vielä hyvin ottaa mukaan toiselle puolelle.
vanhemmilla lapsilla sitten vähän eri juttu.. esim. 8-vuotiasta tyttöä en miesten puolelle päästäisi. nykyään varsinkin tytöt kehittyy niin aikaisin ettei se mielestäni olisi enää sopivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124