Mitä tehdä? Onko palvelutalo heille se oikea paikka ja jos on, niin miten sinne pääsee ja mitä se maksaa? Kaikki tieto on tervetullutta, en tiedä enää mitä tehdä, kun kuitenkinkin haluaisivat asua kodissansa, mutta eivät pysty sitä hoitamaan. Itse olen ainut lapsi ja myös sairas, niin en kodinhoidossa pysty heitä auttamaan. Yksityisten palveluihin ei ole varaa. Asiallisia vastauksia kiitos.
Kun vanhat vanhemmat eivät enää pärjää kotona
Yhteinen hautapaikkako
2
178
Vastaukset
- Hoitsu1083
Oletko ollut yhteydessä asuinpaikan terveysasemalle? Sieltä voidaan antaa lisätietoa kunnallisesta kotihoidosta ja kotona oleva tilanne voidaan kartoittaa ja sen perusteella saada kotihoidon palveluita.
Palvelutalon on pääasiassa yksityisiä, mutta kunnallisella tasolla tulee ensin olla käytössä maksimaaliset kotihoidon palvelut että voi sitä kautta olla mahdollisuus päästä palvelutalon tasoiseen asumiseen.- Hoisulle
Paljon kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229