KARMEAN AHDASMIELISTÄ JA OMAHYVÄISTÄ PORUKKAA VARSINKIN KIVILUHDANKADUN NURKILLA.KALJUPÄISIÄ ELÄKEUKKOJA MOTORISTIJENGEINEEN KYYLÄÄMÄSSÄ REHELLISIÄ VERONMAKSAJIA. TÄYSIÄ AKKOJA KOKO JOUKKO.
SYVÄRAUMAN KESKITYSLEIRI
8
731
Vastaukset
- syvärauman reppanat
totta maar. kokemusta on niistä nihilisteistä.kasvaisivat aikuisiksi.se kalju kyyläri kans ja ne motoristit eli mopopojut. vaihtakaa fillareihin niin näytän teille mitä luusereita olette.
- ÄMMÄT SYVÄRAUMAN
Akkoja akkoja . KYL NÄIN ON.
Kiviluhdankatu ei lailist Syvärauma ( sitä alkuperäst )
- HYI HELVETTI
NATSEJA NE SILTI ON .
- JoonasPoonas2
Olen miettinyt, että miksi jotkut kirjoittavat capslock pohjassa, mutta saattaa olla kyse siitä, ettei nähdä kunnolla enää eikä osata käyttää selaimen ctrl -toimintoa. Toivon silti ettei tuolla tavalla kirjoiteta enää.
- Tehostetaan-tota
Isolla kirjoittaminen mielletään HUUTAMISEKSI!
Sillä tehostetaan tota huutomerkkiä (!) kun se jää niin monilta huomaamatta.
- Jari1956
Mitä siellä oikeen taoahtuu, avatkaa vähän. Siinä olis vaan hieno asunto myytävänä
- RaumlaineAnne
Syvärauma on perinteisesti Rauman arvostetuin ja paras alue. Asun itse tosin nykyään vähän edempänä rannan tuntumassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789