Asento karvojen ajeluun

Nainen3456

Hei. Missä asennossa on helpoin ajalla karvat. Missä asennossa miehen olisi helpoin ajalla pimppi karvat.

10

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvattomat

Helpoiten onnistuu, kun nainen on esim. penkillä selällään, on helpoin sheivata tarkasti. :)

• wax off

Muistaakseni noin, Väksäsin muijafrendin tolleen. Vai tarkoititko miehen asentoa? Sitä en ikävä kyllä muista.

• Karvat pois pois

Itse pyysin miestä nyppimään pinseteillä sieltä, minne en itse yllä ja näe. Selälleen ja polvet sivulle kylkiä vasten. Aika suojaton ja nolokin asento, etenkin kun kyse ei ole seksistä, ja toinen kaivaa silmälasit esiin, mitä ei yleensä tee. Kliinistä. Itseltäni ajelen istuen matalalla jakkaralla tai lattialla. Huonoja asentoja selälle molemmat.

• Todella vaikeaa hommaa....Mutta miksi ???? Itsestä tuntuu naisellisemmalta vai siksi että joku niin haluaa....Jos haluaa "siistin" niin hoitakoon homman niin saa mitä haluaa ja sellaisen kuin haluaa ...Nähkööt vaivaa haluamansa eteen ....siinäkin ......

• karttu

ei sillä oo väliä kannattaa käyttää jotain vaahtoa.kyrpä seisoo kun ajattelen

• karvaton 2

ruokapöydällä on ehdottomasti paras ajaa pimpinkarvat. Ennen ajoa vain tarkistaa ettei kukkamaljakkoa ole pöydällä,voi muuten tulla kukkavedet niskaan. Kokemusta on!

• voi vee tätä tasoa

1. Laita naaraan toinen jalka kiinni olohuoneen verhotankoon ja toinen keittiön verhotankoon.

2. Käy ostamassa rautakaupasta siimaleikkuri

3. Ajele karvat nopeasti ja näppärästi siimaleikkurilla

4. Juokse ovesta ulos, ennekuin naaraasi pääsee irti verhotangoista

5. Palaa kotiin puolen vuoden kuluttua, kun naaraasi paikkojebn kirvely on hellittänyt

• posliiniksi

Vaimoni on selällään, jalat mahdollisimman erillään ja koukussa, kun poistan häneltä vittukarvat. Hän saa terästä tulehtumia, mutta käytämmekin Veet-voidetta. Tulos on hieno, aivan pehmeä posliini.

• siistiksi

Voiko Veetillä poistaa helposti peppukarvat? Siis nainen olen eikä mulla ole apuria.

• jane 73

Eikö naiset itse osaa ajella pillukarvoja!!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe