Vilkkuluomet

kipale

En tiedä olenko käsittänyt väärin, mutta eikös ne ole vilkkuluomet, mitkä näkyy koiralla silmien sisäkulmissa? Tai no kenellä näkyy, kenellä ei. Minkä verran niitä kuuluisi näkyä? Ja minkä väriset ne normaalisti on? Koirallani näkyy ne mielestäni aika paljon, ja väri on reunalta musta, nurkasta vaaleanpunainen. Koiralla oli hetki sitten silmätulehdus, jonka aikana tuo vaaleanpunainen alue muuttui tummanpunaiseksi ja rähmi. Silmät tuntuu nyt olevan kunnossa, olen vaan nyt alkanut seurailla niitä silmiä, ettei vaan tule tulehdus takaisin. Koiralla on siis nuo silmät ollut ihan samanlaiset siitä asti kun sen hain. Silmien ulkonurkissa, valkoisella alueella on kuin vaaleanruskeat läntit, mitkä tarkemmin katsottuna on verisuonia, tämäkin kai normaalia?? Viime kuussa ell. tarkasti silmät, pannusta ei kuulemma ole. Kahden eläinlääkärin tekemissä perustarkastuksissa kumpikaan ei mitään ole sanonut luomista. Eli varmaan ihan normaalit? Muilla koirilla kun en ole huomannut että näkyisi samalla tavalla.

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 ever sakuja

Jos lääkäri on silmät tarkastanut, niin ei kannata huolestua sen kummemmin.
      Kyllä sen näkee kun vilkkuluomi tulehtuu,silmä alkaa näyttään ikävälle.

• Minunkin sussarilla on myös vilkkuluomet saman näköiset. Eläi lääkäri sanoi sen olevan aika yleistä tällä rodulla ja minä annan kortisoni tippoja kun ne alkaa
      punoittaa. Hyvä asia tässä on ettei sillä ole siinä vaivassa rakkuloita.
      Mulla on ollut kolme sussaria ja kaikissa on ollut jotain vikaa, muummmuassa B-vitamiinin imeytymis häiriö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe