Itse tenavana leikin ystäväni luona lelukoirilla ja nyt 10 vuoden jälkeen olen ruvennut miettimään että mitäköhän leluja ne oikein oli - sopisivat nimittäin muovikoirakokoelmaani.
Kyseiset koirafiguurit olivat maksimissaan kymmensenttisiä. Koirat oli sijoitettu eri asentoihin ja niitä oli eri rotuja, joista itse muistan dalmatiankoiran ja kultaisennoutajan. Leluja myytiin ilmeisesti kahden figuurin paketeissa (kaksi saman rodun edustajaa, olivat erilaiset). On mahdollista että paketissa on ollut myös joitain tarvikkeita koirille (ruokakuppeja tmv?) ja että ne ovat olleet jossain barbi-tyyppisessä setissä. Erikoista näissä leluissa on se, että niiden päät heiluivat - pää oli tapilla kiinni vartalossa olevassa reiässä ja se pyöri molemmille sivuille, ei kuitenkaan ympäri. Pääosaan oli tehty myös kaulapanta aivan alareunaan Lelut oli valmistettu muovista.
Kiitokset sille joka osaisi auttaa millä nimellä tai minkä valmistajan leluja nämä oikein ovat!
2000 luvun alun koirafiguurit
keräilijä001
1
175
Vastaukset
- oli
Little pet shop
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096