hei! olen tyttö ja olen aina halunnut ottaa poikakaveriltani mällit suuhun mutta en tiedä miltä se maistuu:P aina pojan tultua olen hermostunut ja antanut hänen laueta rinnoilleni:S auttakaa!
miltä mälli maistuu:3???
12
1384
Vastaukset
Kokeile niin tiedät!
- valistus.
Ei maistu oikeestaan miltään, vähä kuin raaka kananmuna ;-) Kokeile niin tiedät :-)
Tuu tänne ni annan sun maistaa ;)
- shakalaka bang bang
jos poika laukee suuhun mut ei haluu niellä niin mitä pitää tehä? :D
- Ammattiharjoittaja14
Voit hetken kurlata ja sitten sylkäistä setit joko pojan päälle tahi kattoon.
Oliko vielä muita kysymyksiä? Ammattilainen vastaa... - gotcha!!!
Harva poika haluu niellä
- näinnn
Ammattiharjoittaja14 kirjoitti:
Voit hetken kurlata ja sitten sylkäistä setit joko pojan päälle tahi kattoon.
Oliko vielä muita kysymyksiä? Ammattilainen vastaa...Ammatinharjoittaja, hyvä idea jos katto on metrin korkeudella.
- fsafasfasgasg
Se riippuu sen ruokavaliosta, ei se ole joko jotakin pirtelön makusta tai suolavettä. Sen näät vaan kun kokeilet, kaikilla eri makusta kuulemma. =__= !
- fdjsdgr
Ap-trolli, mitä apua muka tarviisit. Senku kokeilisit vaikka sormella siitä
- Purutupakka
Mälli eli purutupakka maistuu purutupakalta.
- kokemusger
ei oikein maistu miltää ku penikseltä mut tuntuu et ois kunnon limaräkä suussa :D
- Anonyymi
joo vitun maukasta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319