Blogger on ruvennut (taas vaihteeksi) sekoilemaan ja nyt mietin, onko muillakin sama ongelma. Eli seuraamieni blogien uusimpien päivitysten pitäisi näkyä hallintapaneelissa nätissä rivissä heti kun kirjaudun sisään bloggeriin, kuten varmaan tiedätte.
Nyt on ongelmana, että näen bloggerissa tiedon vain yhdestä uudesta postauksesta kerrallaan. Siis vain yhdestä, siitä joka on viimeksi ilmestynyt, eikä auta, vaikka päivitän sivua tai klikkaan alhaalta "näytä lisää". Mun pitäisi siis erikseen vasemmasta reunasta klikata jokaisen seuraamani blogin nimeä, jotta näkisin, onko mitään uusia kirjoituksia tullut viime aikoina. Ja siinä menee paljon aikaa, koska luen melkein sataa blogia. :/
Olen kokeillut kirjautunut blogiin kahdelta koneelta ja puhelimelta, mutta aina sama ongelma. Kokeilin myös kirjautua välissä ulos ja käynnistää koneita uudestaan, mutta ei auttanut.
Onko kellään samaa ongelmaa?
Apua, blogger temppuilee
Voisentään
2
73
Vastaukset
- tjy
Sama ongelma!!
- lindaaaaaa
Mullakin oli sama ongelma pari päivää, siirsin kaikki lukemani blogit blogloviniin. Ja sitten tietysti blogger alkoi taas toimia -.- jostain löysin juttua että johtuis siitä että bloggerin lukulista olis poistumassa kokonaan! Toivottavasti niin ei kuitenkaan kävis koska se on ainaki mun mielestä hyvä toiminto :(
tässä muuten mun blogi jos kiinnostaa käydä katsomassa :)
http://lintuh.blogspot.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738