Onko kukaan lähdössä Varnaan Kultahietikolle su 29.6? Itse otin matkajokeripaketin Tjäreborgin kautta ja reissuun lähdössä yksin, vähän jännittää, että millainen hotelli, joutuuko sitä vaihtamaan, tai saanko jopa kaverin (huonetoverin siis) reissun ajaksi, kellään kokemuksia? Tai lähdössä tuonne samaan paikkaan? Asialliset vastaukset, kiitos! :)
Matkajokeri Kultahietikolle su 29.6.2014?
1
256
Vastaukset
- -nazdrave-
Taas yksi viisas ihmettelemässä, että mahtaako olla ainut lentokoneessa matkalla Varnaan. -No, mutta kuitenkin, Hotelli on tuurista kiinni niin tason kuin sijainnin puolesta jokerimatkalla. Voi olla kahden ja neljän tähden välillä ja sijainniltaan joko ihan rannassa ja keskustassa tai sitten syrjemmällä. -Yksin matkustajan suurin ongelma onkin sitten siinä millainen kämppäkaveri sattuu kohdalle. Kannattaakin yrittää maksaa yhden hengen huonelisä niin tietää kenen kanssa on tekemisissä. -Kysymyksen alkuosa ei ollut kovin asiallinen, kiitos! -Hyvää matkaa silti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214