Otsikossa onkin jo olennaisin: mistä siis löytyisi sadetakki omenavartaloiselle (rinnanymärys n. 130 cm) lyhyelle naiselle?
Riittääkö esim. perus-Rukka-takissa rinnanympärys?
Pikaisesta vastauksesta olen kiitollinen näin sateisessa kesäsäässä :)
Sadetakki isokokoiselle naiselle?
6
197
Vastaukset
- dljlöfjdl
Ellos/Cellbes on myynyt sadetakkeja. Nyt kannattaa tsekata onko vielä, kun on aleaika....
- Onneksi ostin
Ostin viime vuonna Ellokselta aloittajallekin sopivan sadetakin (koko 58/60), mutta sitä ei enää löytynyt luettoloista ainakaan pikaisella etsimisellä Plus-kokojen puolelta.
- Sadenainen
Hei! Minulla oli sama ongelma koko kevään ja alkukesän. Sitten löysin Cellbesiltä turkoosin sadetakin ale- hintaan! Malli on a-linjainen ja peittää itselläni hyvin vatsan ja reidet kuitenkaan olematta teltta. Olen saanut takista kehuja. Itse olen 163 cm.
- Sadenainen
Niin ja näytti olevan enää 46/48 isoin koko, mutta saattaisi mahtua koska reiluhko mitoitus.
- sadetakkityttö
Gudrun Sjödenillä on sadetakkeja, joiden koko xxl menisi varmaan sinulle. Kuosit on tosi ihanat ja värikkäät!
- 9+4
Minä ostin Lindexiltä sadetakin, isojen kokojen mallistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106