Aamulla huomasin gerbiilin olevan jääkylmä. Ikää sillä on 2,5v. Huomasin että siltä on lähtenyt ylähampaat ja tilalla mätivä rupi. Kynsiäkin on tippunut. Taitaa olla menoa nyt.. Lämmittelen sitä ja nyt se nukkuu sylissä. Liikkumaan ei pysty kunnolla kun peppu laahaa maassa. Margariinia ja rahkaa syö. Miten saisin tytön viimehetkestä hyvän? Mitä se voisi syödä kun hampaat puuttuu..
AUTTAKAA! Tää on mun ensimmäinen gerbiili, joten sen kuolema tuntuu rankalta! Kai se nyt vaan nukkuu pois
Gerbiililtä tippunut hampaat.. APUA
5
204
Vastaukset
- 15 tyttö
Harmi. Otan osaa. En osaa neuvoa muuta kuin että välittömästi eläinlääkäriin.
Asuiko gerbiilisi yksin?- Alottaja
Gerbiili lopetettiin. Kaveri vielä elossa :/ ei syö tai juo ja ettii kaveriaan terrasta
- Totuttaja
Alottaja kirjoitti:
Gerbiili lopetettiin. Kaveri vielä elossa :/ ei syö tai juo ja ettii kaveriaan terrasta
Minkä ikänen gerbusi on?
Jos se on 1v. Tai jotain niin osta sille kumppani. Tai jos se on vanhempi ja haluut muutenkin lisää gerbui niin osta kaks samanikästä gerbiiliä. Tästä totuttamisohjeet:
http://www.gerbiiliyhdistys.fi/tietoa/gerbiilit/hoito-ohje/
- Gerbiili-Fani :3
Voi harmi, itse en tiedä/ole kokenut tuota, en tiedä miltä se tuntuu. :(
Varmasti pahalta.
Sun kannattaa olla todella paljon sen yksinäisen gerbiilin kanssa.
Voit myös hankkiabdille kaverin, tai jtn. :)
Mutta otan KAUHEASTI osaa kuollelle gerbililles! - Gerbiili-Fani :3
hankkia sille*
(anteeks mun kirjoitusvirheet) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034