Hei clenbuterolin käyttäjät! Olen ensimmäistä kertaa clenu kuurilla. Pari päivää nyt mennyt ihan ok. Perus sivuvaikutukset päällä eli kohonnut syke (leposyke 80-90) ja tärinä. Näistähän olinkin tietoinenkin.. mutta nyt myös kolmas vaikutus eli kasvot todella kipeät! Erityisesti poskiluiden ja kulmaluiden ympäriltä. Naaman liikuttelukin sattuu. Ihan kuin turpiin olisi saanut ilman ulkoisia vammoja. Onko muille tullut tälläista oiretta? Tämä oire alkoi pelottaa sen verran, etten ottanut enää tänään ollenkaan. Ensimmäisenä päivänä annostuksenani oli 40, toisena 60 jakolmantena en ottanut tämän kasvojen kivun takia. Olen suht pienikokoinen nainen. Yritin etsiä tietoa internetistä mutta tälläinen oire vissiinkin todella harvinainen ollut käyttäjien keskuudessa. Nyt terttis tietoa siltä, joka paremmin tietää tai jos jollakin on ollut myös sama oire. kiitos.
CLENBUTEROL
Clen
4
284
Vastaukset
- penisilliiniallergia
Yleensä "päähän" menevät oireet on vaarallisia.
- Kiinnostavaa
Miten toi clenbuterol toimii? Miten käytetään ja mistä ihmiset sitä hankkii?
Mulla tuli vain käsien tärinää ja leposyke nousi. Hieman myös pääkipua eka vkon aikana. Parin vkon jälkeen oireet helpottu, ei ollut enää mitään:)
- Ei Godzillaksi
Oletko ihan hullu kun käytät tuollaisia mömmöjä lihasmassan lisäämiseen? En kyllä suosittele. Näethän millaisia telkkarissa esiintyvät lihaskimput ovat, paljon lihasta, vähän aivoja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294